Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2014

Forum dyskusyjne, na które serdecznie zapraszam

Forum dyskusyjne dla blogerów i nie tylko.... Moi drodzy, dostaje od Was wiele wiadomości prywatnych z zapytaniami odnoście odżywiania, metodyki treningowej, skutecznych metod odchudzania itp. Większość tych pytań przychodzi na moją pocztę oraz facebook fanpage. Pomyślałem, więc, że stworzę.... forum dyskusyjne. Chciałbym, aby to miejsce było miejscem przyjaznym dla każdej osoby szukającej pomocy w drodze do wymarzonej sylwetki. Fajnie by było abyśmy dzielili się na nim wiedzą oraz wsparciem. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami je rozwiniemy i stworzymy istną kopalnię praktycznych informacji. W następnych planach rozwoju forum: - rozbudowa tematyki - z aktywnych użytkowników o dobrej wiedzy z określonego działu - wybranie moderatorów - w dalszych planach konkursy z nagrodami Już dziś zapraszam do rejestracji na www.twojasylwetka.cba.pl Jeśli chcecie mi pomóc w tworzeniu społeczności to zachęcam do promowania poniższych 2 banerów. Jeden 230x230 i drugi 230x100 px.

Zmaksymalizuj dobroczynny efekt snu

W jakich warunkach usypiacie ? Czy śpicie przy zgaszonym świetle ? Co robicie zaraz przed snem ? Z pewnością w tym miejscu pojawią się osoby, które powiedzą: "Normalnie! Najpierw zjadam kolację. Zaraz po niej idę się myć, a następnie ścielę łóżko i próbuję usnąć". Oczywiście jest to podejście standardowe, gdzie nie zwraca się uwagi na pewne "drobne szczegóły". W praktyce są to "szczegóły" całkiem istotne i dlatego dzisiaj postaram się je Wam przedstawić. Dbaj o warunki swojego snu. Sen jest bardzo istotnym procesem zarówno dla zwykłej osoby, jak i zapalonego sportowca . Wspomaga nas w regeneracji oraz pomaga utrzymać prawidłowy stan naszej psychiki. Warto abyśmy decydując się na sen - wycisnęli z niego jak najwięcej korzyści! Szczególnie jeśli bywa on wyjątkowo krótki. Jeśli chcesz czerpać jak najwięcej profitów ze snu, to postaraj się: 1. Spożywać na kolację produkty zawierające  tryptofan . Aminokwas ten umożliwia organizmowi prod

Indeks glikemiczny - przyjacielem albo wrogiem Twojej sylwetki.

Chcecie posiadać zgrabną sylwetkę? Jeśli tak, to warto abyście poznali pewien wskaźnik o nazwie - indeks glikemiczny. Zdrowie i skuteczność zapewni "dobry" indeks glikemiczny. Osobiście uważam, iż jest to ważny informator, który pozwala uniknąć wielu niespodzianek sylwetkowych. Owszem, są osoby preferujące styl jak "WK", które wmawiają, iż można jeść co się chce i wyglądać jak się chce. Oczywiście najistotniejszy jest rozkład makroskładników odżywczych w diecie (ilość) i to nie ulega wątpliwości. Jednakże w praktyce dla jednych osób wystarcza manipulacja ilością, z kolei dla innych istotna jest ilość jak i jakość jedzenia! Warto pamiętać, iż śmieciowe żarcie wpływa też na zdrowie, a przecież jest ono najważniejsze i potrzebne m.in do ciężkich treningów. Stąd, aby osiągnąć sukces trzeba myśleć długofalowo, a nie patrzeć jedynie krótkowzrocznie. Indeks glikemiczny i jego towarzysz - insulina. Indeks glikemiczny (IG) należy pojmować jako procent