Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z grudzień, 2013

Skutecznie odrestauruj swoją wątrobę

zdj. z serwisu  farmacjaija.pl Wątrobę mamy jedną na całe życie. Jednak często nie zdajemy sobie sprawy z iloma naszymi błędami musi się ona zmierzyć na co dzień. Nie ma co ukrywać, iż sprawna wątroba sprzyja trudom walki o szczupłą, proporcjonalną i zdrową sylwetkę. Niestety bardzo często nie zastanawiamy się jakie spożywamy pokarmy, co pijemy, jak żyjemy, czy zachowujemy się. Warto jest żyć świadomie, skupiając się na swoich wewnętrznych emocjach i potrzebach, prowadząc aktywny styl życia w zdrowy dla całego organizmu sposób. Odpowiadamy przecież za większość naszych życiowych wyborów. Wybory te wpływają też na stan wspomnianego narządu! Wątroba to wyspecjalizowana fabryka, odpowiedzialna za szczególnie istotne funkcje organizmu ludzkiego. Prawidłowo działająca wątroba odpowiada za prawie każdy proces fizjologiczny. Jednak wedle statystyk tylko co czwarty Polak stara się robić coś, aby dbać o ten narząd. Uważam, że szczególnie my sportowcy powinniśmy "

Trening przód/tył

Czasami trafiają mi się klienci, którzy chcieliby wykonywać trening na siłowni jedynie 2 razy w tygodniu. Mają tak napięty grafik lub w taki sposób zadecydowali, iż nie chcą ćwiczyć więcej razy.  Warto pamiętać o tym, iż trening siłowy musi być misternie zaplanowany, ponieważ każda partia mięśniowa pomiędzy sesjami treningowymi powinna odpowiednio się zregenerować. Należy, więc dobrać odpowiednią ilość ćwiczeń, serii, powtórzeń w zależności od naszego obranego celu.  Meritum regeneracji poruszałem w tym artykule:  "regeneracja i odpoczynek to sztuka" Wracając do tematu artykułu, kwestią oczywistą jest to, iż 2 dni treningu siłowego to ilość szczególnie mała. Mała, aby wywołać spektakularne efekt. Ba, mała, aby wywołać nawet średnie efekty. Jednak jest to wystarczająca ilość, aby używać ją głównie jako uzupełnienie do innych rodzajów treningów np. biegowych, sztuk walki itp. Wiadomo też, że jeśli będzie to jedyna aktywność fizyczna dla określonej osoby - to powie

Internetowe źródła motywacji

Prawdziwi pasjonaci sportów sylwetkowych znają internetowe miejsca motywacji treningowej, które pomagają w walce o lepsze ciało! Dzisiejszy post będzie niejako kontynuacją moich artykułów na temat motywacji do których należą:  Sporty sylwetkowe i źródło motywacji  , Motywacja  oraz  Umysł kluczem do sukcesu . Przedstawię Wam prawdziwe kopalnie inspiracji w praktycznej elektronicznej odsłonie, które wzmocnią Waszą żądzę treningu oraz trzymania diety. Zaczynamy od stron na facebooku: 1. Spot Me, Girl -  https://www.facebook.com/SpotMeGirl Jest to strona zawierająca całą serię różnych motywujących obrazków, głównie z kategorii fitness. Moim zdaniem jedna z lepszych! 2. Bodybuilding Motivation -  https://www.facebook.com/eatbigtogetbig Strona zawiera głównie zdjęcia kulturystów, strongamanów itp. 3. Bodybuilding Motivation -  https://www.facebook.com/FitnessMotivation12 Fanpage bardzo podobny do numeru 2. 4. Bodybuilding is lifestyle -  https://www.facebo

Sporty sylwetkowe i źródło motywacji

Każda osoba posiada w umyśle obraz samego siebie, który przedstawia go w niedalekiej, jak i czasem odległej przyszłości. Z reguły jest to obraz pozytywny, gdzie osoba widzi siebie w określonej formie wraz z pewnym bagażem zasobów materialnych, czy zasobów opartych na naszej wiedzy oraz doświadczeniu. Prościej mówiąc widzi siebie w pewnej roli i formie do której dąży przez lata. Oczywiście istnieją też osoby, które posiadają jedynie obraz tego co chcieli by robić lub kim się stać, jednakże stoją w miejscu, ponieważ nie potrafią działać (inaczej mówiąc nie potrafią kierować swoim życiem). Są to osobowości z reguły charakteryzujące się myśleniem magiczno - życzeniowym i biernym nastawieniem do świata. Każda osoba dąży do określonego celu poprzez wewnętrzny poziom motywacji. Z kolei określony poziom motywacji powstaje w wyniku hierarchii osobistych potrzeb. Więcej na temat motywacji, w tym sposobów jej zwiększenia pisałem w danym artykule: http://www.albertkosmider.pl/2013/10/m